czwartek, 15 czerwca 2017

Tortilla na zimno z szynką, serem i warzywami czyli super szybka smaczna przekąska

Witam. Jako, że zostałam magistrem, nadeszła pora świętowania, dlatego przedstawiam jedną z super szybkich i smacznych przekąsek, która na pewno przyda się chociażby gdy zapowiedzą się niespodziewani goście za pół godzinki.
Potrzebujemy:
- Placki tortilli
- Serek puszysty (ja używam naturalnego lub ze szczypiorkiem z Biedronki)
- kilka plastrów szynki konserwowej lub innej
- kilka plastrów ulubionego sera żółtego
- sałata
- papryka (najładniej wygląda jak będą jej dwa rodzaje


Placek tortilli kładziemy na dużym talerzu. Smarujemy go grubszą warstwą serka kanapkowego.  Na posmarowany placek układamy (w dolnej części tortilli) liść sałaty, na nią odpowiednio szynkę, ser i pokrojoną w paseczki paprykę. Papryki można dodać więcej, ja jednak ze względu na nienawiść do niej mojego męża dodałam mniej :)
Tortillę zaczynamy ścisło rolować od dołu i stworzony rulonik na końcu lekko docisnąć.





Na koniec kroimy na dość cienkie paski(lub większe według uznania)




Smacznego!!!!


1 komentarz: