czwartek, 16 lutego 2017

Roladki ze schabu w marynacie musztardowej i warzywa z pary

Dzień dobry, dzisiaj przedstawię Wam pomysł na obiad do domu, czy jak w moim przypadku do pracy. Czego potrzebujemy?

Składniki
-schab w plastrach(4 plastry)
-musztarda(4 łyżki stołowe)
-chrzan ze słoika(łyżka stołowa)
-przyprawy: sól, pieprz, papryka ostra, kolendra itp.
-brokuł
-2-3 ziemniaki
-cebula

Sposób przygotowania:
schab rozbijamy, w miseczce mieszamy musztardę, chrzan i przyprawy, kroimy pół cebuli w kostkę( lub jedną małą). Schab obtaczamy w musztardowym sosie, na brzegu posypujemy cebulką i zawijamy. Zabezpieczyłam roladki i odstawiłam na chwilę do lodówki. Roladki wstawiłam na ok 20 min do mikrofalówki- pojemnika do gotowania na parze

 Warzywa pokroiłam na małe cząstki- resztkę cebulki, brokuł, ziemniak. Posypałam ostrą papryką, solą i wstawiłam do pojemnika do gotowania na parze na 12 min.
 

 Wyszedł mi zdrowy i pyszny obiad do pracy na dwa dni! Zwykle  dzielę obiady od razu na dwie porcje i trzymam w lodówce w pracy, smacznego!


1 komentarz: