sobota, 15 lipca 2017

Wieprzowina Gongbao z Biedronki, Asia Style-recenzja

Dzień dobry, dzisiaj przychodzę do Was z recenzją, a nie jak zazwyczaj z przepisem. Od kiedy pojawiły się w Biedronce dania Asia Style, byłam ciekawa jak smakują. Okazja nadarzyła się, gdy zostałam sama w domu i szukałam pomysłu na obiad. Szybki rzut na składniki i jak na gotowca nie ma tragedii:
Składniki

W  środku znajdziemy wieprzowinę, pokrojoną marchewkę, kapustę, cebulę, orzeszki i sos. Każdy składnik jest w oddzielnej przegródce.
wygląd opakowania
opakowanie bez etykiety
 Na opakowaniu jest napisane, że jest to porcja dla jednej osoby. Owszem ale musi być bardzo głodna, ja zwykle dzielę danie na dwie porcje. Podaję z ryżem lub makaronem. Na zdjęciu poniżej pół porcji.

gotowa porcja
A teraz moja opinia: danie jest bardzo smaczne, lekko pikantne, według mojej siostry ostre. Robi się błyskawicznie i jest tanie, kosztuje 4,99 zł. Cena za danie dla jednej osoby jest bardzo dobra, dużo więcej wydamy na pojedyńcze składniki, w dodatku sporo się zmarnuje. W ofercie dań Asia Style jest również kurczak słodko- kwaśny i indyk orientalny.
Podsumowując jest to idealne danie dla singli, smaczne, tanie i szybkie w przygotowaniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz